Přezdívka: Karel Zadražil | 26.9.2024 12:48:12 |
Mám dotaz jet-li pojedeš ty odložené tehdy zrušené závody v Kravařích - Dubičné a jestli ano tak v jakém termínu . Děkuji za sdělení a zdravím všechny.
Přezdívka: Julinka | 19.4.2024 18:54:32 |
Dobrý večer,V kolik to začíná v Bousově?nemohla jsem najít program.
Přezdívka: Piškot | 19.4.2024 10:22:52 |
Zdravím, ten Bousov se zitra normálně jede? Díky předem za odpověď hezky den.
Přezdívka: Pepa | 12.5.2023 12:24:02 |
Tak zítra hurá do Paky, kdysi jsem tam jezdil a od té doby co se nejezdila na krajském přeboru jsem tu nebyl.Tak zítra cus
Přezdívka: Standa | 1.5.2023 22:10:54 |
Musím pochválit pořadatelé za nejrychlejší výsledky co jsem viděl.Minule to trochu trvalo,ale teď to bylo super, jen tak dál Trať v Bousove na jedničku a počasí nám také přálo.Skveli den diky
Přezdívka: Jenda-Honda | 24.4.2023 9:05:25 |
Díky pořadatelům tohoto seriálu. Už teď se těšíme na další závod. Díky moc, že takový seriál je:)
Přezdívka: Pepa | 11.4.2023 15:29:18 |
Ahoj přesně tak, souhlasím s jirkou. Tento seriál již jezdím 5 rokem a jsem s ním naprosto spokojený. Tratě vždy připravené a hezky to odsejpá a hlavně na vyhlášení je to vždyky super pecka, jak s cenama, tak i s jídlem.
Přezdívka: Jirka | 11.4.2023 13:50:20 |
Informace pro .... honzíka. Je vidět, že jsi toho asi moc nenajezdil vid. Tento seriál je úplně super vše šlape jak má a jede to dle časového harmonogramu. Sanita na jedničku slušný tratě. Takže za mě jen doporučení. Díky, že takový seriál vůbec existuje
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 11.4.2023 12:21:41 |
Výsledky jsem zaslal našemu administrátoroj stránek kompletně již jsem ho požádal o vložení zbytku výsledků, nevím kde se stala chyba. Pro borce co píše, že pohárek stojí 50kč asi dlouho žádný pohárky nekupoval.
Přezdívka: Slávek | 9.4.2023 18:37:29 |
Chci se zeptat kdy budou zveřejněny i ostatní výsledky z Benátek. Takový bordel v minulosti nebyl aby do 9.4.2023 nebyly známy všechny výsledky Děkuji
Přezdívka: Honza | 1.4.2023 21:40:02 |
Tohle je úplně mrtvý seriál ...
Na dotazy tu nikdo neodpovídá ...
Na fejzbuku taky ne ...
Výsledky ze závodů nikdo zveřejní..
Na závodech zaplatíš 1000 a když se umístiš na bednu , dostaneš pohárek za 50 Kč a dvě piva ...
Ty sponzoři musí být úplně pitomý , když do tohodle majstšaftu dávají peníze ...
Už to nikdy nepojedu ....
Přezdívka: Jarda | 8.3.2023 8:35:45 |
Dobrý den když bych tel jet jen jeden závod potřebuju licenci.Co se pojede teď 25.3.2023
Děkuji za odpověď
Přezdívka: béďa | 4.10.2022 22:32:53 |
Pro Filipa. Závody v Polsku by se měli jet 22.10. je to na facebooku. Já taky nechápu proč to davájí jen na facebook když mají oficiální internetový stránky.
Přezdívka: Filip | 7.9.2022 10:25:04 |
Čau. Kdy se jede bogatynia? Prej je změna
Přezdívka: Ondra | 19.6.2022 16:59:04 |
Dobrý den můžu jezdit na 125 4T?
A v jaké kategorii
Přezdívka: Slávek | 10.6.2022 9:13:07 |
Kdy budou výsledky ze závodu z 28.5. z Nové Paky ??????????????
Přezdívka: pichon | 3.6.2022 20:16:26 |
sorry,ale proč už tam nedáte výsledky z paky?
Přezdívka: digileo | 29.5.2022 18:58:06 |
foto z Nové Paky na https://digileo.rajce.idnes.cz/MOTOCROSSCUP_NOVA_PAKA_28.5.2022/
Přezdívka: Žid | 19.4.2022 18:22:13 |
Dobrý den chtěl bych se zeptat na harmonogram pro paku od soboty do neděle
Přezdívka: Tommy | 24.3.2022 22:17:31 |
Ahoj, musím mít na vaše závody licencí?
Přezdívka: kraca | 11.3.2022 22:13:48 |
Ahoj jak je to se startovníma cislama mx2hobby do 6 mista v sezone 2019 zustavají stejna tak jak je mozne ze moje cislo uz nekdo ma diky za odpoved
Přezdívka: Fanda | 21.2.2022 16:27:58 |
Jak to vypadá s letošní sezonou ?
Přezdívka: jirka | 13.10.2021 10:12:16 |
Kde jsou výsledky Benátky špičková časomíra startovné a výsledky nikde nazdar zase na závodech
Přezdívka: Franc | 14.6.2020 17:59:01 |
Kdy budou celé výsledky časomíra a stále nic to Batti je má už dopoledne
Přezdívka: Terys1995 | 5.3.2020 14:21:57 |
Nové a značkové věci na motocross měl by někdo zájem??
Přezdívka: digileo | 3.11.2019 17:13:11 |
foto z vyhlášení na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_-_GALAVECER_VYHLASENI_VYSLEDKU_2.11.2019
Přezdívka: Jezdec | 3.11.2019 11:08:54 |
Zdravím,chci se zeptat máte vlastní samolepky po případě dají se objednat nebo tak ? .. děkuji
Přezdívka: MIBA - FOTO | 23.10.2019 21:01:54 |
Dobrý den, posílám ještě odkaz na poslední závod v Benátkách: https://miba-foto.rajce.idnes.cz/Motokros_12.10.2019_Benatky_nad_Jizerou/
Přezdívka: digileo | 14.10.2019 11:42:17 |
foto z Benátek n.Jiz. http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_BENATKY_N.JIZ._12.10.2019
Přezdívka: Honza | 13.10.2019 22:01:22 |
Omlouvám se za opomenutí kategorie veterán nad 50let v celkových výsledcích. Již je vše opraveno.
Přezdívka: Mojmír | 13.10.2019 18:21:43 |
Ahoj, v celkových výsledcích chybí u veteránů nad 50 body za Benátky Benátky. Díky za přeuložení.
Přezdívka: Robert Bursa photo | 12.10.2019 21:54:09 |
https://sherco435.rajce.idnes.cz/MOTOCROSS_CUP_Benatky_nad_Jizerou_12.10.2019/
Přezdívka: digileo | 15.9.2019 21:35:13 |
foto z Bogatyny na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_BOGATYNIA_14.9.2019
Přezdívka: digileo | 8.9.2019 22:17:31 |
fotky z Trutnova na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_TRUTNOV_7.9.2019
Přezdívka: Výsledky | 19.8.2019 14:05:29 |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat kdy budou aktualizovány průběžné výsledky za tuto sezonu ???
Přezdívka: Láďa Stránský | 2.8.2019 17:37:21 |
Zdravíme, omlouváme se, že na dotazy reagujeme až nyní. S výsledky byl v Bousově problém (hlavně u veteránů), to víme, odešel nám systém a stále pracujeme na tom, abychom data zachránili. Je to první závod za těch 7 let, co se tohle stalo. Tak to prosím omluvte, víme, že výsledky jsou alfou a omegou, můžeme mít všechno nejlepší ale výsledky jsou základ. Každopádně makáme na tom, aby minimálně od příští sezóny byl nový způsob měření pomocí časomíry. Láďa
Přezdívka: Výsledky | 16.7.2019 21:06:13 |
Prostě nebudou.
Přezdívka: digileo | 30.6.2019 18:09:54 |
foto z Fichtlmazec 2019 na http://digileo.rajce.net/FICHTLMAZEC_2019
Přezdívka: digileo | 30.6.2019 18:09:32 |
foto z Fichtlmazec 2019 na http://digileo.rajce.net/FICHTLMAZEC_2019
Přezdívka: pomalej | 27.6.2019 18:41:12 |
celkové výsledky budou kdy ?
Přezdívka: nevěřící | 16.6.2019 10:21:44 |
Je vidět že jsou stále ještě závodníci kterým něco říká pojem fair play a cení si vlastních výkonů které dosáhli na trati a nepřivlastňují si výsledky jiných. Palce HORE. Bohužel to nic nemění na tom že těch chyb ve výsledcích je více. A opakuji že si opravdu cením Vaší snahy pořádat dobré a dostupné závody což dle mě se Vám daří a toto je taková hloupá kaňka.
Přezdívka: Tuma 30 | 14.6.2019 10:25:46 |
Zdravím.Nevěřící má pravdu, muselo dojít ve výsledkách k chybě, jelokož v obou jízdách jsem si to zašlápl a dostal v obou jízdách kolo, tudíž jsem nemohl být v druhé jízdě 4 jak je uvedeno ve výsledcích a celkově jsem nemohl být 6. Medaili předám, bohužel pivo a uzeninu jsem snědl, ale jsem ochoten po dohodě napravit.Prosím o překontrolování výsledků 2 jízdy veteránů 50+.Děkuji Tuma 30.
Přezdívka: nevěřící | 9.6.2019 21:23:20 |
Vážím si Vaši práce a snahy uspořádat kvalitní a dostupné závody ALE ten chaos ve výsledcích. Ti clapi a chlapci a děvčata celý den bojují o co nejlepší výsledek a nakonec je jejich snaha takto poškozována. Ve třídě veterán 50+ nemá zapsán výsledek z jedné rozjíždky pan Coufal, pan Tůma je ve druhé jízdě psaný jako 4 ale měl více jak kolo ztráty atd.
Přezdívka: digileo | 9.6.2019 20:31:14 |
foto z Dolního Bousova na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_DOLNI_BOUSOV_8.6.2019
Přezdívka: Robert Bursa foto | 8.6.2019 15:25:47 |
https://sherco435.rajce.idnes.cz/MOTOCROSS_CUP_Dolni_Bousov_8.6.2019
Přezdívka: zvědavej | 7.5.2019 1:00:23 |
Už neplatí co je uvedeno v propozicích,že nárok na body má jezdec který odstartuje do závodu i když nedojede do cíle ?
Přezdívka: Robert | 4.5.2019 17:16:50 |
https://www.zonerama.com/RobertBursa/Album/5279968
Přezdívka: Zlatouch | 3.5.2019 15:29:13 |
Pips GPS Dubičná..Děkuju.
Přezdívka: Robert | 14.4.2019 17:57:25 |
https://www.zonerama.com/RobertBursa/Album/5231459
Přezdívka: digileo | 14.4.2019 12:23:00 |
foto z Benátek na https://digileo.rajce.idnes.cz/MOTOCROSSCUP_Benatky_n.Jiz._13.4.2019
Přezdívka: Béza | 15.2.2019 10:30:37 |
Vyděl jsem tona instagram
Přezdívka: hobik | 11.2.2019 10:10:20 |
ahoj, bude uz k dispozici plan a trate zavodu na letosni rocnik motocrosscupu?
Přezdívka: nevím | 6.2.2019 16:16:54 |
Tady ti asi nikdo neodpoví, tady se to jen tluče do prsou :)
Přezdívka: Vojtasoukup | 20.1.2019 11:52:41 |
Kdy se budou vědět datumi závodů
Přezdívka: digileo | 11.11.2018 18:12:52 |
foto z galavečeru na http://digileo.rajce.net/GALAVECER_-_VYHLASENI_VYSLEDKU_MOTOCROSSCUP_10.11.2018
Přezdívka: digileo | 14.10.2018 21:07:22 |
foto z Benátek na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_BENATKY_NAD_JIZ._13.10.2018
Přezdívka: digileo | 16.9.2018 23:13:05 |
foto z Trutnova na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_TRUTNOV_15.9.2018
Přezdívka: digileo | 24.6.2018 9:55:52 |
fotky z FICHTL MAZEC 2018 na http://digileo.rajce.net/FICHTL_MAZEC_24_HOD_-_DOLNI_BOUSOV_22._-_23.6.2018
Dejte co nejvíc odkazů.
Přezdívka: digileo | 14.5.2018 21:26:54 |
foto z Trutnova na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_TRUTNOV_12.5.2018
Přezdívka: Láďa Stránský realizační team | 10.5.2018 12:45:04 |
Bez licence není možno, žádný seriál v ČR by neměl do závodu pouštět jezdce bez platné licence. Ale je zde možnost požádat o vystavení licence přímo na závodě, je nutno mít vyplněný formulář.
Přezdívka: Jiskra | 6.5.2018 17:59:35 |
Nemám licenci a chtěl bych jet kategorii 85ccm.MohuDěkuji za odpověd. Adam jirásek
Přezdívka: digileo | 8.4.2018 22:18:52 |
foto z Benátek n.Jiz. na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_BENATKY_N.JIZ._7.4.2018
Přezdívka: Láďa Stránský realizační team | 2.4.2018 20:02:34 |
Zdravím, je možno si zarezervovat číslo v sekci přihláška
Přezdívka: Effa 224 | 2.4.2018 11:52:09 |
Zdravým chci se zeptat na nějakou rezervaci čísla zda je to možné nebo se to uvidí až na prvních závodech v Benátkách ? Děkuji
Přezdívka: paja | 2.1.2018 22:12:33 |
zruseno
Přezdívka: Dejv | 2.1.2018 2:49:23 |
Dobrý den nevěděli by jste číslo na trať v turnov ohrazenice
Přezdívka: digileo | 5.11.2017 15:37:08 |
foto ze závěrečného vyhlášení na http://digileo.rajce.net/Zaverecne_vyhlaseni_MOTOCROSSCUP_4.11.2017
Přezdívka: digileo | 15.10.2017 19:27:49 |
foto z Nové Paky na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_NOVA_PAKA_14.10.2017
Přezdívka: digileo | 25.9.2017 7:34:30 |
foto z Benátek n.Jiz. na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_BENATKY_N.JIZ._23.9.2017
Přezdívka: 1976 | 22.9.2017 18:47:22 |
Dobrý den,mám dotaz.
Licenci nemám,závody nejezdím bylo by možné se v rámci ,,tréninku´´svést .Všechny náležitosti uhradím.Děkuju Michal
Přezdívka: Láďa Stránský realizační team | 21.9.2017 15:09:26 |
1) Losování je záměrně na konci, aby jezdci vydrželi na vyhlášení a vzájemně si zatleskali
2) Samuel neuvedl, že jede náš seriál tudíž nedostal body, v Benátkách můžeme body nějak dopsat pokud budete chtít
Přezdívka: Děda | 18.9.2017 7:50:29 |
Proč není st číslo 255 v kategorii 85 ve výsledkách
Přezdívka: Petr 30 | 12.9.2017 15:29:40 |
Jen taková malá připomínka, nebylo by lepší losovat tombolu o polední pauze, po závodech to mají závodníci různě daleko domů , tak spěchají a odjíždí.
Přezdívka: Roman | 23.7.2017 16:47:24 |
Dobrý den, nevíte o nějakém kurzu, kempu pro malé začínající jezdce? Na koho bych se mohl obrátit? Mám syna 7 let a zatím ma zájem jezdit, ale ne s tatínkem. Diky za reakce. Můj e-mail je: roman.k24@seznam.cz
Přezdívka: digileo | 15.5.2017 14:39:33 |
foto z Dolního Bousova na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_DOLNI_BOUSOV_13.5.2017
Přezdívka: digileo | 9.4.2017 21:46:51 |
foto z Benátek na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_BENATKY_N.JIZ._8.4.2017
Přezdívka: 85ccm #55 Alex | 9.2.2017 8:51:12 |
Kdy výjde kalendář závodů? :) už se nemůžu dočkat
Přezdívka: Háček | 5.2.2017 16:07:38 |
Paráda, díky
Přezdívka: Láďa Stránský realizační team | 5.2.2017 9:42:37 |
Bude nový formulář. V příštím týdnu budou aktualizovány propozice a přidán formulář. Na kalendáři taky děláme, ale za těch 5 let, co to děláme, to je letos opravdu velký masakr to nějak rozumně poskládat!
Přezdívka: Háček | 26.1.2017 12:16:48 |
Budu moct mít prohlídku na starym formuláři, nebo bude
novej pro 2017?
Přezdívka: Motocross jury | 21.6.2016 11:46:06 |
Ke zlepšení velmi kvalitního seriálu, který jsem v Dolním Bousově navštívil by jistě přispělo zřízení samostatné kategorie kam by postoupilo např. prvních 5 jezdců ze skupiny MX1 a MX2 do skupiny Elite MX 1 a Elite MX2. Byl by to jakýsi mezistupínek licencí. Mohli by jet společně s licencemi.
Přezdívka: Brzdíč Venca Vojtíšek | 16.6.2016 23:03:32 |
Ono na toho borce co ho zajímaj jen poháry taky dojde. Je smutný, že mu stačí pohár místo toho aby se snažil zlepšovat, což nejde s pomalejšíma... Ostatní budou mít motivaci a nebude trvat dlouho a zpráskaj ho. Pak mu nezbude nic než kopat do mičudy a nadávat si, že ten sport pojal, tak jak ho pojal... :)
Přezdívka: Candy | 14.6.2016 17:41:09 |
A ještě dovětek k Meteoritu a Motolevel. Tam v juniorech jedou také republikání a světáci a nikomu to nevadí. V Motolevelu to samé. V MX2 Hobby jedou jezdci z MR ČR a také rakouští reprezentanti v motokrosu. Tady to je o prachách. Tak to pochopte.....
Přezdívka: Candy | 14.6.2016 17:38:24 |
Několik slov k diskuzi, když na to mám tak si budu jezdit kam patřím, i kdybych vyhrál všechny závody. Já to jezdím kvůli pohárům a nic jiného mě nezajímá. Takže nevidím důvod něco měnit. A komu se to nelíbí at jde jezdit domu po zahradě. Tady se závodí. A když jsem si zaplatil licenci hobby tak zde taky pojedu. Tak je to i propozicích závodu. Pokud ne je to něco špatně.
Přezdívka: Láďa Stránský realizační team | 24.5.2016 8:53:10 |
Seznam závodů je v sekci tratě :-)
Přezdívka: Jirka#214 | 23.5.2016 21:00:58 |
Chtěl bych se zeptat.jak to vypadá s seznamem závodů pro tento rok?
Přezdívka: Josef | 23.5.2016 19:51:10 |
Ja myslim, že si Lucko nepochopila co Tomáš chtěl říct. V dnešní době ma motorku každej stejnou a už vubec nemaj penize vliv na výkon jezdce. Znam plno kluku co maj prachy a jezděj jak moje bába na rotopedu... Ale souhlasím s Tomem, ja jsem to takhle měl na meteoru. Jezdil jsem hobíky když jsem několikrát vyhral. Tak mě přešoupli do silnějších co mě z počátku štvalo neřikám, že ne. Ale dneska jsem za to rád posunulo mě to dál a sem jinde než jsem byl. Ale taky mě bavilo jezdit se slabšíma a vyhravat :-) to baví asi každýho. Na druhou stranu je fakt že když přijedu na kraj tak tam spoustu kluku potkavam v elitech a všichni máme licenci. Když přijedu k vám z elitu jsou hobíci a licence nikdo nemá :-))))
Přezdívka: DIGILEO | 22.5.2016 10:15:39 |
Foto z Trutnova na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_TRUTNOV_21.5.2016
Přezdívka: Lucka | 20.5.2016 15:24:01 |
Taky bych k tomu něco měla. Koukám, že na každém motokrosovém seriálu se najdou jezdci, kteří asi nemohou rozdýchat, že někdo jezdí pořád první a někdo poslední. ALE....všichni mají teoreticky tu možnost trénovat každý den, jezdit na soustředění, opravovat si motorku. Vím, že prakticky to z finančních a časových možností nejde. Ale jenom kvůli tomu, že někdo má víc natrénováno, nebo víc peněz na novou motorku, byste ho přeřazovali z vaší kategorie?? Vzhledem k pravidlům není důvod. Protože do kategorie licence si myslím, že se řadí pouze jezdec s licencí A a B, prostě profi závodník. To, že má někdo hobby licenci, ale jezdí rychle, už v tom nehraje žádnou roli. To by se takhle mohla vyřazovat konkurence jak se komu zlíbí. Pokud má profi licenci, patří do licencí. Pokud má hobby licenci, patří do hobby kategorií. To je jako kdyby někdo léta jezdil profi, pak měl úraz, nebo už prostě zestárl a udělal by si licenci hoby. Jak byste to řešil? Nechal byste starého pána, který prostě umí jezdit, závodit s licencemi?
Přezdívka: Tomáš | 19.5.2016 14:59:07 |
Láďo,
děkuji za rychlou reakci k příspěvku. V sobotu nám to nevyjde mladej má tento víkend bohužel nezávodní musíme vynechat. Ale rád o tom budu diskutovat na jiném závodě. Ono je to těžké, já tomu rozumím z Vaší strany. Ale kdo jiný s tím může něco udělat než organizátor. Ty kluci si do svědomí nešáhnou a jejich fotrové tuplem ne. A to je chyba. A když si vemu, jak se s těmito „sběrači poháru“ vypořádala Vaše konkurence p. Malý, p. Vašek nebo Marian z Crossracing cupu. Jedině tak, jak jsem psal. Prostě kluky přesunou do silnějších a hotovo. Slabší tím dostanou motivaci, jelikož vidí, že mají šanci na lepší výsledek. A ty rychlejší ty to podpoří v jejich rozvoji mezi silnějšíma. Motokros je i 90 % psychika a ten slabší kluk jede jinak, když vidí, že je 6 v pořádí (tlačí ho to dopředu) než když dostáva kolo od letce co si minulý víkend střelil republiku. A dneska si dá s amatéry „dávačku“ na jistotu. Nechci nikoho urazit, ale jen říkám veřejně svůj názor. A možná i důvod proč tak krásný podnik jako ten Váš postrádá právě tu větší účast.
Zbytek osobně. Případně pokud má někdo podobný názor.
Rád na něj zereaguji
Tomáš
Přezdívka: Láďa Stránský realizační team | 18.5.2016 20:40:45 |
Zdravím Tome,
my jako pořadatel závodů nemůžeme rozhodovat a přesouvat jezdce, jak bychom chtěli. Je to pouze jejich rozhodnutí a my jim můžeme maximálně doporučit přechod třeba právě do licencí! Souhlasím s tím, že přechod do licencí může znamenat nabrání hodně nových zkušeností, ale také třeba stojí za zvážení to, že pokud jede rychlý jezdec v kategorii MX2 (hobby) tak ten pomalejší jezdec má motivaci aby se zlepšil a může porovnávat přímo výkony a svoje zlepšení. Samozřejmě chceme, aby na náš seriál jezdilo co nejvíce jezdců a jak píšete, možná bychom si to i zasloužili ... Ale věřím, že nakonec rozhodne připravenost tratě a celková úroveň závodů než to, zda je silná konkurence nebo ne. Pěkný den a budu rád, když se o tom pobavíme přímo v Trutnově osobně! Láďa Stránský - marketing MOTOCROSS CUP
Přezdívka: Tomáš | 18.5.2016 15:51:47 |
Chci se zeptat, dojde ze strany organizátora někdy k přeřazení rychlých jezdců do silnější kategorie? Myslím, že pro nadaného jezdce, který sezonu za sezonou sbírá první příčky ve slabší kategorii již nemůže být takové zavodění motivací. Naopak přeřazení do kategorie licence, mu může přinést spoustu zkušeností a dá tak šanci zase mladším klukům ve slabší kategorii. Uznejte sami, že pokud jezdec kategorie MX2 dosahuje lepšího času než někteří jezdci z kategoriie licence. nema v MX2 co dělat. Ať jezdí pod Vašim teamem nebo ne. Možná i to je důvod účasti na vašich závodech. Z doslechu jsem to slyšel od řady jezdců jako padný důvod, proč se právě neučastní, protože je to demotivuje. A je to škoda, myslím že by jste si to zasloužili za to dřinu, kterou odvádíte. Dle mne to stojí ke zvážení. Mějte se Tomáš
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 16.5.2016 10:54:39 |
Ano jak píšeme 21.5 pojedeme v Trutnově.
Přezdívka: beda | 16.5.2016 8:21:29 |
Je změna? 21,5 se měla jet Nová Paka nebo se pletu?
Přezdívka: pavel | 27.4.2016 19:19:20 |
intrnet v Polsku je jenom se zeptat
Přezdívka: Láďa Stránský realizační team | 24.4.2016 19:28:05 |
Výsledky jsou na webu vždy již 10 minut po závodě, nyní však webmaster neměl v Polsku k dispozici internet a nyní má pracovní povinnosti. Nyní jsou výsledky již na našem webu. Omlouváme se za zpoždění. Pěkný den
Přezdívka: Jana | 24.4.2016 19:24:45 |
Proč nejsou výsledky ani 24hod.po závodě v Olszyně
Přezdívka: Láďa Stránský realizační tým | 21.4.2016 9:44:52 |
Zdravím, odkaz na polohu tratě zde: http://bit.ly/1Nm2TXO
Pěkný den
Přezdívka: Peca | 20.4.2016 20:46:49 |
Zdravičko prosím vás kde ta trat v tý Olszyně je?
Přezdívka: Pěnda-Pro Candyho | 4.4.2016 8:50:49 |
Dle kontroly výsledků číslo 24 dojelo jak první jízdu, tak i druhou jízdu ve druhé jízdě dostalo číslo 24 jedno kolo. Včera vše zkontrolováno dle zápisu.
Přezdívka: Digileo | 3.4.2016 8:10:52 |
foto z Benátek na http://digileo.rajce.net/MOTOCROSSCUP_Benatky_n.Jiz._2.4.2016
Přezdívka: Candy | 2.4.2016 20:33:36 |
Výsledky Benátky - třída 125 - špatné výsledky u čísla 24, když první jízdu nedojel jak může mít 4 body a v druhé jízdě dostal 2 kola, jak také může mít 4 body. Měl by být až za námi jako poslední. Pěkné zmatky ve výsledkách.
Přezdívka: Milda | 7.11.2015 10:47:19 |
Dobrý den,jestli by se měl někdo zájem mrknout na fotky ze závodů družstev v N.Pace zde je adresa :http://omero.rajce.idnes.cz/Motocross_N._Paka_31.10.2015_-_Soutez_druzstev./
Zdraví Miloslav Knap
Přezdívka: Láďa Stránský realizační team | 6.11.2015 11:07:02 |
Dobrý den, na sobotní večer rezervace míst nutná není. Pěkný den
Přezdívka: Edita | 5.11.2015 10:01:45 |
Dobrý den,
jen se chci zeptat, jestli na sobotní večer je potřeba rezervace míst ?? Děkuji, Edita :-)
Přezdívka: Láďa Stránský MOTOCROSS CUP | 7.10.2015 11:58:52 |
Vyhlašovat budeme nejlepší šestici v každé kategorii, platí i pro obě kategorie veterán - do 50 a nad 50 let, těšit se můžete na bohatý raut a doprovodný program!
Přezdívka: Petr 30 | 6.10.2015 15:17:25 |
Ahoj.Na vyhlášení v Košťálově se bude vyhlašovat v jednotlivých kategoriích do kolikátého místa, nikde jsem to nedohledal ?Díky.
Přezdívka: Milda | 4.10.2015 15:54:10 |
Dobrý den,jestli by se měl někdo zájem mrknout na fotky z Trunova zde je adresa :
http://omero.rajce.idnes.cz/Motocrosscup_Trutnov_-_26.9._2015/
Zdraví M.K.
Přezdívka: petr | 3.10.2015 21:41:00 |
Trutnov, že nebyl dobře připravený? To si asi spadl z Marsu. Bylo to prokropený a do Trutnova jezdím hodně a vždy se prášilo víc. Takže za mě palec nahoru. Jeď se podívat na ostatní serialy abys věděl jak na to serou!
Přezdívka: Trutnov | 2.10.2015 15:10:21 |
No koneckoncu bud rad ze jich prijelo je 80 on ten Trutnov zas tak svetovej nebyl. Byl to nacechranej prach a v druhych rozjizdkach se uz regulerne prasilo. Je fakt ze kdyz jsme po tom rano sli tak to vypadalo lepe nez to na motorce po te bylo.
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 24.9.2015 21:59:03 |
Dobrý den, odpověd pro Jaromíra.Pro letošní rok již startovné měnit nebudeme plánujeme úpravu na příští sezónu.Nyní v kategorii 50-65ccm budeme losovat o pneumatiku, tak třeba právě vy budete mít štěstí.
Přezdívka: Jaromír | 23.9.2015 14:54:11 |
Malá připomínka ke startovnému. Nešlo by pro kubatury 50-85 ccm tuto částku snížit? Tito kluci se svezou cca 45 min. a velcí cca 60 min. za stejnou cenu.Malí platí za 1 min. zhruba 11 Kč a velcí 7 Kč. Zdá se mi to nefér.
Přezdívka: Lubos Pohl | 12.9.2015 17:58:44 |
Zdarec, jestli jste nekdo nasel v Botyne naslapavacku, tak me prosim konraktujte na 720169978
Přezdívka: Maca | 1.6.2015 9:04:57 |
Ahoj, chci vas moc pochválit, za perfektní organizaci závodů, jedu s vámi třetí závody a koukám, ze je to proste standard! Trať v Pace neměla chybu. Proste velká spokojenost. DÍKY! :)
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 19.4.2015 1:49:33 |
Odpověd:Zkontrolujeme pokud někdo z prvních jezdců má motocrosovou licenci budou automaticky přeřazeny do kategorie licence.
Přezdívka: Ota | 14.4.2015 12:36:25 |
Ja tomu rozumím, mě jen přijde zvláštní, že když se podívam na kategorii hobby MX2 v Benátkách, tak vidím bejvalé/současné republikové jezdce. Hold se kluci podceňujou aby domu vozily poháry. I tak se dá sportovat.
Přezdívka: Admin | 13.4.2015 12:44:29 |
Pokud takový jezdec o jízdu v kategorii licence požádá tak mu vždy rádi vyhovíme. Pokud však licenci nemá a sám v nich jet nechce tak s tím nemůžeme moc dělat.
Přezdívka: Ota | 12.4.2015 20:03:59 |
Chtěl bych se zeptat, zda jste někdy uvažovali o tom, že vykonější jezdci, kteří se trvale hlásí do slabších kubatur jen proto, že chtějí vozit domu poháry. Budou automaticky přeřazení do skupiny licence, kde jsou vykonější jezdci. Dost se s tím setkávam na ostatních podnicích, a musím říci, že mi to přijde dobré a funguje to. Ty slabší kluky to motivuje, a ty jezdecky zdatnější, si zase v silnějších kategorii zlepší motivaci. Co vy si o tom myslíte? S pozdravem Ota.
Přezdívka: Lucie | 12.4.2015 19:41:57 |
To je škoda. Byla to motivace.
Přezdívka: Láďa Stránský MOTOCROSS CUP | 12.4.2015 16:34:51 |
zrušení bylo jisté od zimy, bohužel holky nejezdily ..
Přezdívka: Lucie | 12.4.2015 9:18:53 |
Kategorie ženy se ruší dočasně či nastálo?
Přezdívka: Láďa Stránský MOTOCROSS CUP | 8.4.2015 15:41:36 |
Všechno platí, na trať klidně můžete přijet už v pátek, v tom nevidím problém. Občerstvení ale bude až v sobotu !
Přezdívka: Petr | 8.4.2015 15:04:27 |
Ahoj,tuto sobotu se jede v Benátkách podle propozice? Jde mi o 65 ,bude to úplně první závod syna tak se jen ptám pro jistotu a depo pro karavany bude otevřené již v pátek? Děkuji
Přezdívka: Admin | 2.4.2015 19:29:14 |
Odpověď je již v aktualitách
Přezdívka: martin | 2.4.2015 8:33:32 |
Tak jede se ten trutnov nebo ne? Každý říká něco jinýho ...
Přezdívka: Krakonoš | 1.4.2015 20:21:58 |
Do Trutnova s sebou nezaponout lyže, pojede se MOTOSKIJÖRING.
Přezdívka: lukáš | 1.4.2015 15:11:06 |
Pojede se v Trutnově, i když teďko počasí vypadá dost bídně ?
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu(kamery na helmách) | 27.3.2015 20:42:46 |
Na našich závodech je !!!! povoleno!!!! vozit kamery na helmách a točit tak motocrossové klání.
Přezdívka: Pavel | 26.3.2015 8:45:22 |
Kamery na helmách by být neměli,ale pokud si ji tam přiděláš a pojedeš s ní je to jen tvá volba.
Přezdívka: adam | 19.3.2015 6:56:04 |
Ahoj platí stejně jako na ostatních seriálech zákaz držáku a kamer gopro a podobných na helmach?
Přezdívka: JAC Frýdlant | 11.3.2015 18:56:01 |
Volný závod Bogatyna. Rozšíření startovní listiny o kategori čtyřkolky.
Přezdívka: Láďa Stránský MOTOCROSS CUP | 2.3.2015 18:42:12 |
v současné době o tom neuvažujeme, musí začít jezdit více jezdců a pak se uvidí! Nikdy ale neříkej nikdy :-)
Přezdívka: Tom | 27.2.2015 22:08:27 |
Mám dotaz jestli by nebylo možné udělat kategorii MX2 Junior?
Přezdívka: JAC Frýdlant | 26.2.2015 17:15:17 |
Změna termínu volného závodu v Bogatyni.
Závody budou o týden posunuty na 28.3.2015
Z důvodu kolidování termínu s BATTI cupem.
info na 608732228
Přezdívka: béďa belák 58 | 24.2.2015 18:33:05 |
Urgentně sháním kontakt na Pavla Picka 741 Béďa Belák tel. 602944799
Přezdívka: JAC Frýdlant | 22.2.2015 12:11:14 |
Volný závod Bogatyna. Termín závodu 21.3.2015.
Ceny dospělí do 5 místa děti odměna pro všechny.
Další info 608 732 228. Trať je v Provozu možnost
trénování.
Přezdívka: Láďa Stránský MOTOCROSS CUP | 9.1.2015 21:39:47 |
čau, zatím probíhá jednání, věřím, že snad do konce února budou licence a veškeré info k nim k dispozici. Co se týká tratí, tak ty by měli být do konce ledna ! :-)
Přezdívka: adam | 4.1.2015 11:29:40 |
Ahoj přihlášky byly spuštěny ale zatím jsem nezahlidnul přihlášku na licenci na celý seriál,kdy budou spuštěny?
Přezdívka: Digileo | 2.11.2014 18:43:54 |
foto ze závodu družstev v Nové Pace na http://digileo.rajce.net/Motocross_-_zavod_druzstev_Nova_Paka_1.11.2014
Přezdívka: Nešlehátor 99 | 29.10.2014 21:41:10 |
Pěkné vyhlášení! Díky!
Přezdívka: Láďa Stránský rel.team | 20.10.2014 20:22:28 |
Vyhlášení začíná mezi 18:00 a 19:00, v tomto časovém úseku Vás budeme očekávat.
Vyhlašovat budeme v každé kategorii do 6. místa, navíc ještě samostatně vyhlásíme první tři místa v 50ccm. Kategorie ženy se vyhlašovat nebude, jelikož nebyla splněna podmínka 10 žen, ale i tak je do Košťálova zveme na raut a doprovodný program. :-)
Přezdívka: MX Hrobka | 19.10.2014 19:54:37 |
Od kolika hodin je vyhlášení v Košťálově? Zdravím M. Havlík
Přezdívka: Jirka hendrych | 16.10.2014 14:59:15 |
do kolikátého místa se vyhlašuje v koštálově?
Přezdívka: #191 | 9.10.2014 20:30:04 |
Kdy bude k nahlédnutí aktualní startovní listina na závod družstev do Nové Paky ??
Přezdívka: Láďa Stránský rel.team | 16.9.2014 14:57:47 |
Orientační časový harmonogram naleznete u události na FB https://www.facebook.com/events/767343643293854/?fref=ts a nebo v propozicích na tomto webu. :-)
Přezdívka: Majkl | 15.9.2014 11:59:19 |
Nejaky casovy harmonogram na Bematky prosim?? V kolik je zacatek atd. dekuji
Přezdívka: L.Stransky real.team | 20.8.2014 20:15:43 |
dalsi zavod 20.9. Benatky nad Jizerou :-)
Přezdívka: REE. Přezdívka: další závod | 8.8.2014 17:39:18 |
Snad jsou i lepsi trate nez zrovna svetec ?? Ne ?
Přezdívka: další závod | 7.8.2014 19:22:38 |
Proč třeba nejednáš s klukama ve Světci tam to taky není špatné Jirka KTM
Přezdívka: Neobsazeny závod | 31.7.2014 19:14:00 |
To by bylo skvělý. Držím palec.
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu pro neobsazený závod | 31.7.2014 11:55:03 |
V Lubani řešíme nyní jednu věc a to kropení.Pokud se domluvím s hasiči jeli by tam kropit z čech.Prozatím v jednání.
Přezdívka: Neobsazeny zavod | 29.7.2014 21:15:09 |
Dobry den, nevim jak a skym jednate ale treba Olszyna nebo Luban v Polsku jsou velice pekne trate
Přezdívka: Trenink | 22.7.2014 10:36:56 |
To jsem rád , že tuto diskusi někdo otevřel.
Paráda tak už můžeme trénovat s lidmi se kterými závodíme a né že jedu na trénink a místo 20 motorek v naší kubatúře jich jede 30.
Děkuju a držím palec
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu pro trenink | 20.7.2014 22:21:10 |
Pokud jde o tréninky byly za mnou 3 kluci zda se mohou svézt v jiné třídě trénink,já to odsouhlasil.Také jsem ale viděl, že někdo se neptal, a proto na dalších závodech.Pokud někdo vjede bez předchozí domluvy na trať, a nebude to mít se mnou domluvené bude vyloučen z celého závodu toho dne.
Přezdívka: trenink | 19.7.2014 22:19:03 |
Mám dotaz. Uvádíte a to cituji z Vašich stránek :
Volné tréninky:
!!!!!!! Každý jezdec může trénovat pouze ve třídě, do které byl přihlášen !!!!!!!
Pokud se bude chtít někdo svézt déle, po dohodě s ředitelem závodu může jet trénink s kategorií licence.
Proč se to nedodržuje ?????????
Přezdívka: Honza. | 19.7.2014 18:49:56 |
Budou někde fotky ze závodu veteránů klasiků v Dolním Bousově z 13.7.2014???
Přezdívka: Denny | 17.7.2014 0:09:04 |
Ahoj , máš super motivační video !!!!!!!!!
Bomba fakt moc pěkné, když by se někdo našel tak by to bylo pěkné ze závodů. Každý se rád koukne :)
Přezdívka: Pěnda ředitel závodu pro Foto | 23.6.2014 11:39:03 |
Zdravím Vás, pokud by jste chtěl konkrétní fotografie konkrétního čísla prosím napište naší fotografce hofině a ona Vám přímo zašele Vaše foto nebo Vám je přímo vyvolá.S pozdravem Pěnda
Přezdívka: Foto | 23.6.2014 9:12:32 |
Dobry den, jsem rad že se někdo stará fotí, jen mě mrzí , že když už máte rádoby svou fotografku tak ta fotí z větší části licence. škoda ,ale jinak dobrý, hlavně ty nové co sem vložil ten nový pán tak ty jsou vyvedené. Ví jak fotit to se pozná.
Přezdívka: Pochvala | 22.6.2014 20:42:57 |
Dobrý den,
chválím včerejší závody v Dolním Bousově. Opět parádní závody, trať paráda, kompletně vše nachystané na jedničku. Vyplatilo se jet 130km na takovéto závody. Těším se na další, takže jen tak dále.
Přezdívka: Denny | 21.6.2014 21:27:08 |
Pěndo,
mooooc pěkný závody, jen škoda , že ta účast je tak malá. Držím ti palce ať se daří . Těšíme se na další závody v Trutnově. Dík že se tomu věnuješ.
Přezdívka: digileo | 21.6.2014 19:20:32 |
foto z Dolního Bousova na http://digileo.rajce.net/Motocrosscup_Dolni_Bousov_21.6.2014
Přezdívka: Pěnda ředitel závodu pro Lucku | 18.6.2014 10:37:39 |
Ano tato trať svojí charakteristikou je vhodná pro méně zkušené jezde.Nejsou zde žádné těžké pasáže.Pár jednoduchých skoků a zatáček
Přezdívka: Lucka | 17.6.2014 10:04:42 |
Je Dolní Bousov vhodný pro Amatérku :) ?
Přezdívka: pěnda pro jiřího | 13.6.2014 8:11:50 |
Ahoj Jirko přihlašování na neděli a zaplacení startovného předem na www.veteran.motocrosscup.cz Zde najdeš i propozice
Přezdívka: Jiřík | 11.6.2014 8:21:04 |
Chci se zeptat, jestli platí na 13.7. v Bousově ty veterání. Nikde jsem nic podrobnějšího nenašel, ani přihlášku ..?
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu odpověd pro špatu | 20.5.2014 10:33:27 |
Přijed na závody s prohlídkou to vymyslíme u Naší doktorky, která tam je.Měj se ahoj
Přezdívka: špátá | 19.5.2014 17:51:15 |
V poslední době mám opravdu hodňe práce a nemám vubec čas na to abych si došel k doktorce pro potvrzeni a navic ona tato potvrzeni dáva pouze na odjednání teď už má prý plno a hrozňe rád bych jel v ohrazenicích závod je opravdu nutná ta lékařská prohlídka
Přezdívka: Pulkrábek | 12.5.2014 9:22:02 |
Dobrý den pane Pěnička,
prvně bych Vám chtěl poděkovat že jste udělal včerejší závody zrovna v Městečku Trnávce u pana Matochy. Konečně se také závody pitbike jeli u nás v Pardubickém kraji a my nemuseli tak furt jen cestovat na všechny závody 160km, jako tomu bývalo v minulých letech.
Jsem moc rád a myslím že nejsem sám, že se ve Vašem seriálu jede právě již zmíněná třída pitbike. Jen mě mrzí že jsem nemohl přijet na první závody, kdy jsem měl chřipku, ale těším se na zbytek závodů Vašeho seriálu.
Jinak k samotnému včerejšímu závodu tak samá chvála, vše bylo připravené na jedničku, žádné prostoje, prostě vše na jedničku zorganizované.
Ještě jednou děkuji a doufám že i příští rok budeme moc jet Váš seriál v Městečku Trnávce.
Děkuji a na viděnou v Ohrazenicích
David Pulkrábek
Přezdívka: Admin | 9.5.2014 16:19:11 |
Tak celý tým MOTOCROSSCUPu právě odjíždí do Trnávky takže zítra na viděnou :-). Přihlášky pro tento závod už tedy nebudou zohledněny.
Přezdívka: petr | 5.5.2014 21:11:40 |
dobry den kdy budou informace o 24h pionyri
Přezdívka: Pan Gothaj | 5.5.2014 17:37:32 |
Diky Pavle za info už se těšime. Mira
Přezdívka: Zpráva pro míru 24 hodin pionýrů | 4.5.2014 19:35:55 |
Trat bude dostatečně dlouhá bude spojená dráha motocrossová s autokrosovou.Jeden dlouhý výjezd jinak si myslím že to bude podobné.
S pozdravem Pěnička Pavel
Přezdívka: Pan Gothaj | 2.5.2014 12:21:56 |
Zdravim pořadatele 24.Hodinovky Dolni Bousov,chtel jsem se zeptat jaka bude trat třeba jako v Nove Pace nakej kopeček nahoru a dolů a zhruba jak dlouha.Diky Mira s Los Banditos Dolce Okres Plzen jih.
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu odpověd pro Kapuna | 11.4.2014 11:33:57 |
Ano přesně jak píšeš je to vše nic jiného nepotřebuješ
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu odpoěd pro brzdu | 11.4.2014 11:33:15 |
Pokud již máš licenci neni potřeba lékařská prohlídka
Přezdívka: J. Kapoun | 10.4.2014 15:10:41 |
Takže teda na vašich stránkách sem poslal přihlášku do třídy 125, a číslo 28 , už je to vše potřebné že? když od doktora potvrzení mám + jednodenní licenci kterou donesu na závody .:) díky
Přezdívka: brzda | 10.4.2014 14:16:53 |
kdyz mam licenci c musim delat lekarskou prohlidku ?ktera u naseho chudyho doktora stoji asi 500..
Přezdívka: pěnda ředitel závodu-pro pana Kapuna | 10.4.2014 13:07:52 |
Ano toto číslo je prozatím volné.Zaregistrujte se na těchto stránkách.S pozdravem Pěnička P.ředitel závodu
Přezdívka: J. Kapoun | 9.4.2014 21:42:45 |
A 28 by jsem rezervovat nemohl? v třídě 125? tedy jestli je toto číslo volné
Přezdívka: pěnda-ředitel závodu pro pana Kapouna | 9.4.2014 20:39:01 |
číslo 23 je již obsazené.Navrhuji číslo 3 nebo 230.To ještě nikdo nemá.
Přezdívka: pěnda-ředitel závodu pro pana Kapouna | 9.4.2014 20:36:55 |
Ano můžeš si zarezervovat číslo pomocí tohoto webu na benátky.Vyplň si jednodenní licenci avezmi ji s sebou.To vše s pozdravem Pěnička Pavel
Přezdívka: J. Kapoun | 9.4.2014 20:16:03 |
Ahoj , Chci jet tvůj seriál ,teď v benátkách, nemám licenci,.. Mám si teda vyplnit tu jednodenní licenci? jinak potvrzení od doktora je samozdřejmý a ještě číslo , můžu si rezervovat číslo 23 ve třídě 125 na jméno Jan Kapoun, jen pro tehle závod? :) díky
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 8.4.2014 11:46:26 |
Ahoj Petře ano pokud nebudeš potřebovat body ani umístění a chceš si to vyzkoušet je možnost se svézt ve třídě hobby.
Přezdívka: Petr | 7.4.2014 19:37:42 |
Jedu první rok na 125 ccm, mám licenci B. Mohl bych startovat v kategorii 125 - 250 hobby (bez nároku na body a umístění)?
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu pro Toma | 7.4.2014 11:48:41 |
Pokud přijedeš déle nevadí.Stačí když o tom budu vědět.Jen nestihneš rozpravu,ale to ti pak eventuelně řeknou kluci.Pravidla jsou stejné jako všude.S pozdravem Pěnda
Přezdívka: Tom 125 | 6.4.2014 20:27:43 |
Zdarec Pěnďo
musím opravdu dorazit mezi 7-8 hod na administrativní kontrolu i když jedu až po 9 hod ? Nebo je to v klidu když dorazím před 9 ? :) dík
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 2.4.2014 12:57:12 |
Pokud by jste měli někdo přihlášku se starým datumem nebude nám to vadit.Budeme se řídit dle razítka doktora kde bývá datum lékařské prohlídky.
S pozdravem Pěnička P.
Přezdívka: Pěnda ředitel závodu odpověd pro martina | 2.4.2014 12:55:42 |
Datum opraven.
Přezdívka: Martin 73 | 31.3.2014 19:10:50 |
Zdravim, v priloze pro zdravotni prohlidka je spatne rok. Neradi bychom kdyby s tim byl problem, opravte to prosim. Diky.
Přezdívka: Dan Stoklasa | 13.3.2014 20:27:07 |
Ahoj všem, 22.3.2014 volný závod motokros Ohrazenice. Více info na www.enduro-extrem.cz
Přezdívka: JAC Frýdlant | 6.3.2014 17:43:47 |
Volný závod Bogatyna 29.3. Všechny kategorie. Předělaná trať super svezení.
Přezdívka: Honza 450 | 3.3.2014 15:38:08 |
super díky :)
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 2.3.2014 19:30:45 |
Odpověd: Vysvětlím ti k čemu pojištění je.Poud by jsi motocyklem náhodně třeba poškodil někomu automobil.Nebo by ti vylétla motorka a někomu zlomila nohu, tak na tyto účely se právě vztahuje toto pojištění.Odborně se tomu říká pojištění proti třetí osobě. S pozdravem Pěnička Pavel
Přezdívka: Honza450 | 28.2.2014 11:42:48 |
A jakou to má pro mě výhodu ? :)
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 28.2.2014 8:46:52 |
Ano pojištění je nutné zaplatit 200kč je na všech 8 závodů což vychází na nějakých 20kč na závod.S pozdravem Pěnda
Přezdívka: Honza450 | 26.2.2014 18:04:00 |
Čau bratři a sestry :D ,
Pěnďo mám dotaz..... je nutné si platit 200 kč to pojištění ? Díky
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 16.2.2014 12:23:27 |
Ahoj Tomáši jo jsi již přihlášený s pozdravem Pěnda 175 je tvoje číslo na letošní seriál motocrosscup
Přezdívka: Háček | 16.2.2014 2:24:35 |
JUPIJAJ JOU
Přezdívka: Háček | 12.2.2014 21:58:27 |
Můžu se zeptat, kdo má v MX1 startovní číslo 175. Já nevim jestli sem se už přihlásil, nebo mi ho něko vyfouknul.
Přezdívka: JAC Frýdlant | 10.2.2014 20:09:03 |
Od 17.2. bude otevřená a upravená trať v Bogatyně Pl. Od 17-23.2. soustředění Polských plošinářů. Možnost společného tréninku. Více na 608 732 228
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 24.11.2013 20:57:55 |
Ano příští rok pojedeme 7 závodů a jedny družstva.Přihlašování napříští sezónu bude 30.11.2013 kvůli registračním číslum.Tato informace je pro všechny závodníky.Přihlašování opět na těchto stránkách
Přezdívka: zdenek | 24.11.2013 19:31:07 |
Ahoj, predpokladam ze pristi rok pojedete taky nejaky serialek. Jak a kdy bude mozno si zaregistrovat cislo. Dik
Přezdívka: Andy | 6.10.2013 22:08:46 |
Super jako každý závod tohoto seriálu. Vše funguje jak má.
Přezdívka: Dr.87 | 6.10.2013 11:07:01 |
Pěndo, pěkný závody a supr trat. Díky.
Přezdívka: Škali | 5.10.2013 19:18:08 |
Pěnda, super závody, hodně dobře připravená trať, takhle snad ještě v Pace nikdy nebyla, jen tak dál :-)
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 29.9.2013 12:54:26 |
Tak 5.10 pojedeme Novou Paku.Trat bude připravená srovnaná a pokud by se prášilo, tak samozřejmě i nakropená.Na Vaši účast se těší Pěnda a realizační team
Přezdívka: beda | 16.9.2013 13:33:32 |
Na 5.10.2013 mají Ohrazenice zamluvený kluci z Bakova.
Přezdívka: Pěnda ředitel závodu | 13.9.2013 14:36:24 |
Ano lze udělat jednodenní licenci
Přezdívka: bp | 11.9.2013 9:47:35 |
zdravim, chci se zeptat jestli bude mozne si na druzstva udelat jednodenni licenci.
Diky
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 4.9.2013 22:02:06 |
Uvidíme kolik se přihlásí družstev.Eventuelně bychom je posunuli.Ale takto jsme se domluvily s majiteli tratě.S pozdravem Pěnička P.
Přezdívka: Michal | 4.9.2013 10:09:19 |
Ahoj, jen bych se chtěl zeptat zda je pro tento brzký termín družstev nějaký důvod, Družstva v Pace se jeli vždy až konce října když nejsou ostatní závody. Dík.
Přezdívka: Andy | 28.8.2013 10:51:16 |
Závody v Pace super vše šlapalo jak má, jen škoda že Vás nepřijelo závodit víc. Máte šanci čekají nás 14.9. Benátky. Všem organizátorům patří dík.
Přezdívka: Pěnda-Ředitel závodu | 19.8.2013 11:32:19 |
Tak 24.8 se uvidíme v Pace.Doufám že nám počasí bude přát, pokud bude teplo kropení zajištěné po celou dobu závodu.Na Vaši úřast se těší Pěnda a realizační team
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 30.6.2013 21:43:04 |
Reakce na trat-Samozřejmě se o trati v Polsku můžeme pobavit na seriál do příštího roku.Určitě bychom byly rádi tento seriál posunout až za hranice.Předem díky za nabídku moc si Vašich komentářů vážím.Díky budeme se snažit dělat maximum
Přezdívka: Trat | 27.6.2013 21:47:00 |
Ahoj , jen se chci poptat jestli by nebyl zajem o trat v Polsku v Bogatyne a neni zavodne moc vyuzita .
Přezdívka: MX Svetec Honza | 24.6.2013 15:38:27 |
Reaguji na Dannyho my se snažíme dělat pro závody co nejvíce ale když majitel řekne že nic se tu budovat nebude tak stím se fakt nedá nic dělat už jen tu blbou kadibutku jsme musely strčit do křoví aby tu louku to nehyzdilo přitom tam přijede 2x za rok posekat a to je vše jinak Vás zvem v sobotu na závody trať je připravená a jako vždy kropení a mávači včetně občerstvení hold start je na gumičku a přitom by stačilo z kraje louky blbý 2m tak v sobotu čau Honza
Přezdívka: Denny | 23.6.2013 17:48:34 |
Tak koukam ze jsem mel bohuzel pravdu, jen teda licenci tam bylo dost to je pravda ale jinak vseho mene. MX svetec porada taky zavody a snazi se to nekrizit protoze uz na to prisly. Bohuzel svetec je zrovna z tech horsich trati co se technickeho zazemi tyka. Na to zase neslisej oni.
Jinak Benatky pripravene byly jen se bohuzel zacalo dost prasit ale to je i tak trochu dane posazenim trate.
P.S. jsem rad ze je stale jeste dost lidi co se zabyvaji motokrosem a poradanim zavodu, klobouk pred vsemi dolu. Kazdy dnes jen kouka ze ten druhy zbohatne na poradani zavodu . HLUPACI kazdy si to muze skusit. Chlapi neblbnete a domluvte se . Diky za premysleni.
Přezdívka: Pěnda kavař-ředitel závodu | 23.6.2013 17:05:04 |
Reakce na míšu.Děkujeme za fotky, které jsi nám nafotila.
Přezdívka: misaa11 | 22.6.2013 21:11:21 |
Ahoj tady zasílám odkaz na rajče na motokross v Trutnově http://misaa11.rajce.idnes.cz/Motocross_Trutnov_22.6.2013
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu | 21.6.2013 10:43:50 |
Zde je přesná adresa místa konání Trutnov http://www.motocross-trut.cz/kontaktujte-nas-na-techto-cislech
Přezdívka: Denny | 20.6.2013 23:27:24 |
Mas pravdu skrtaji se dva.
Přezdívka: Denny | 20.6.2013 23:13:56 |
Skrta se pouze jeden. Vim z vlastni skusenosti ze tohle nikomu nic dobreho neprinese. Skoda. Preju pekny zavody.
Přezdívka: Pěnda ředitel závodu reakce na dennyho | 20.6.2013 0:11:26 |
Zdravím Vás je to škoda, ale bohužel je tolik závodů anení se kam vecpat.Máme s panem janečkem shodné dva termíny, ale jak je známo dva nejhorší se u něho škrtají.Na sobotní závody budeme mít připravenou srovnanou a nakropenou trať a 11 mávačů na všech nepřehledných místech.S pozdravem Ing.Pěnička Pavel Ph.D. Najíždění do prostor tratě je možné již v pátek
Přezdívka: Denny | 19.6.2013 22:43:54 |
Tak to je opravdu skoda.
Přezdívka: pavel | 19.6.2013 16:02:40 |
je to pravda že je to naprd když se to kříží ,ale někdy to hold nevíte asi se schodly na tomhle termínu. Ale zase u janečka nikdo neví jak to dopadne . Tady aspoň se jede nějaká trat co janeček nikdy nejel a bude o ní snad postaráno na sobotní závody motocross cupy.
Přezdívka: Denny | 18.6.2013 19:10:41 |
Ahoj , chci se jen poptat proc davate stejny termin jako ma Janecek. Neni to nahodou skoda. Sjede se malo a i vy co by poradajici budete byti. Ale hlavne ti co u Vas tento serial zacali i prevazne u Janecka . Tak to tak trochu postrada smysl.
Přezdívka: Pěnda Kawař ředitel závodu | 10.6.2013 21:36:18 |
Odpověd: S licencí C mžeš jet hobby a kubaturu dle tvé motorky. Náhradní termín Ohrazenic bude naplánován na prázdniny.Náhradní termín Vám co nejdříve po dohodě s majiteli tratě napíši na tyto stránky.
Přezdívka: Honza | 10.6.2013 15:05:02 |
Jezdci s licencí C jezdí v jaké třídě?
Přezdívka: Dr. | 10.6.2013 10:51:20 |
Zdravim 16.6. bude náhradní termín za Ohrazenici????????
Přezdívka: Zdravím všechny Pěnda ředitel závodu | 30.5.2013 1:26:03 |
Tento víkend se opravdu nic nejede.O náhradním termínu stále jednám s Ohrazenicemi.Pokud se dohodneme odjelo by se to 16.6 v neděli, ale ještě není nic jasné s pozdravem Ing.Pěnda Ph.D
Přezdívka: pavel | 29.5.2013 18:52:27 |
ahoj jak to bude stím nahradním termínem v ohrazenicich ? pojede se to teĎ o víkendu nebo kdy .
Přezdívka: Andy | 28.5.2013 18:28:41 |
Od Pěndy se 1.6. nic nejede pokud vím. 1.6. se jede Olzyna v Polsku Endurocc
Přezdívka: ??, | 28.5.2013 15:38:52 |
1.6 ??? to snad ne .. Jestli se fakt neco jede , tak budu zklaman z dosti pozdni informace
Přezdívka: Jiřin | 27.5.2013 21:03:05 |
Ahoj zaslechl jsem ,že jedete něco o výkendu 1.6. ?
Přezdívka: Pěnda ředitel závodu dotaz na | 23.5.2013 21:24:50 |
Závody v Ohrazenicích se z důvodu nepřízně počasí nekonaly.Náhradní termín bude v brzské době zveřejněn
Přezdívka: petr | 20.5.2013 17:43:00 |
tak jak to dopadlo v Ohrazenicích? Jelo se to.
Přezdívka: Pěnda ředitel závodu-odpověd na dotaz vláďa | 10.5.2013 21:24:06 |
Důležité je aby byl motor z pionýra úpravy jsou povolené jakékoli
Přezdívka: Pavel Chymek | 5.5.2013 18:31:48 |
foto z Tanvaldu na www.digileo.cz
Ostatní fotografie budou předány v pondělí pořadateli.
Přezdívka: Honza MX Světec | 5.5.2013 11:16:46 |
Pěndo jen tak dál bylo to super
Přezdívka: vláďa | 5.5.2013 8:21:34 |
Dobry den chtěl bych se zeptat jaké jsou možné upravy na pionýrech.
Přezdívka: Dejv | 4.5.2013 22:34:43 |
http://motodejv.rajce.idnes.cz/MOTOCROSS_CUP-TANVALDSKA_KOTLINA-2013/
Přezdívka: MP | 4.5.2013 22:34:09 |
fotky z Tanvaldu zde :) http://mpmxphotos.rajce.idnes.cz/Motocrosscup_Tanvald_4.5.2013/
Přezdívka: Denny | 4.5.2013 20:49:17 |
Ahoj , koukal jsem ze bylo docela dost lidi co fotilo, nejsou nekde nejake fotky ke stazeni. Dik
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu odpověd na dotaz Petr | 3.5.2013 14:13:36 |
Ano i jezdci s jednodenní licencí se počítají do celkového pořadí a mají šanci na výhru.Jak už jsem psal peněžní odměna se bude udělovat pokud přijede příslušný počet jezdců tz.150 jezdců a v kubatuře jich bude stratovat více jak 15.
Přezdívka: petr | 3.5.2013 7:36:47 |
Dobrý den, Mám dotaz. Mám šanci na výhru tedy pohár nebo penežní odměnu , když budu mít jednodení licenci ?
Přezdívka: Pěnda ředitel závodu reakce na dotaz michal | 1.5.2013 17:10:08 |
Po zvážení jsem se tedy rozhodl, že veteráni pojedou také 15 minut jako všichni ostatní
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu reakce na radek | 1.5.2013 17:08:10 |
Ano i na kategorii pitbike simson pionýr je nutná zdravotní prohlídka.
Přezdívka: Pěnda-ředitel závodu reakce na dotaz honza | 1.5.2013 17:06:16 |
Zdravím Vás,Licence by měla být do dvou týdnů vystavena.Volal jsem panu Šefloj, který to má na starosti
Přezdívka: Pěnda-Ředitel závodu reakce na druhý dotaz martin 73 | 1.5.2013 16:59:32 |
Soupiska po prvním závodě bude i s body zveřejněna na internetových stránkách aby jste viděli průběžné pořadí.
Přezdívka: Pěnda-Ředitel závodu reakce na martina 73 | 1.5.2013 16:58:19 |
Zdravím Vás, ano licenci si vytiskněte a vyplňte na prvním závodě nám ji odevzdáte vše ostatní zařídíme.
Přezdívka: Radek | 30.4.2013 10:27:00 |
U kategorie Pittbike + Pionýr,Simson je také nutná zdravotní prohlídka?
Přezdívka: Michal | 29.4.2013 14:11:34 |
Proč jedou veteráni jen 10 min a ne jako ostatní 15? Myslím že 10 min je jen tak na zahřátí.
Přezdívka: Honza | 29.4.2013 9:54:48 |
Ja bych se chtel zeptat , jak dlouho trva vyrizeni licence. Jde mi o to abych ji na jinym serialu uz mel hotovou coz je cca 14 dni od prvnich zavodu motocross cupu .. Diky
Přezdívka: Martin 73 | 29.4.2013 9:28:16 |
Zdravim, mám dotaz ohledně vyplnění dotazníku pro licenci, nevím jak ostatním, ale nepodařilo se mi elektronicky dotazník vypsat. Mám ho tedy ve vytištěné podobě vyplnění tužkou. Bude stačit když ho touto formou předám na prvních závodech?
Druhý dotaz: budete zveřejňovat soupisku přihlážených jezdců různých kategorijí? díky.
Přezdívka: KTM RIDER | 19.4.2013 20:08:12 |
DObrý den, Jako buťte rádi zato , že se davá cena jako vyhrát peníze do třetího místa . Nikde jsem ještě nezažil vyhratí peněz jedině dřiv když jsem ještě jezdil na zetoru. První tři dostaly odměny a ostatní nic !! ani do pátýho místa se nedávalo tak co si stěžujete ? vy by ste nejradši chtěli vyhrávat zadarmo.Si myslíte že když někdo bude poslední nebo na 10 místě tak něco dostane ? Už jenom rozjetí tohodle novýho MX podniku stálo peníze určitě .a to ještě ty peníze budou dávat Těm třem nejlepší !! Při formuli 1 se taky vyhlašujou jenom tři a sere se do toho někdo ? ostatní nedostanou nic . Všecko stojí peníze a myslím že tenhle podnik to bude mít pěkné díky sponzorům a organizátorům. A jestli chcete vyhrát peníze tak musíte tahat za plyn a nemlet s prominutím takovýhle hovna. To je uvaha jak prase tohle teda.
Přezdívka: kawař | 11.4.2013 14:48:17 |
Reaguji na ty peníze.Jde o to,že mým zájmem je něco těm lidem vrátit.Když jedeš přebor dostaneš věnec a nikdo ti nic jiného nedá.Ještě zde byla diskuze ohledně rozdělení peněz do 5 místa nechám hlasovat na prvním závodě.Ale pokud jsi četl pravidla ohledně peněz musí přijet minimálně 150 závodníků.Jinak když to, tak řeknu se peníze nevyplácejí to jen pro upřesnění.Jinak udělování cen pro 50 až 65 budou do 5 místa a to samé pro 85 až 1504t.Pokud máte ještě nějaký dotaz klidně se ptejte.
Přezdívka: Brzdič | 10.4.2013 19:14:37 |
Kazdej ma prece sanci ty prachy vyhrat. Jednou budes na bedne ty, dalsi zavod se ti nepovede a bude na bedne zas nekdo jinej... Asi by ti nemelo vadit ze penize co se vyberou na startovnym se rozdelej mezi jezdce a neskoncej nekde jinde mimo zavody...
Přezdívka: Will | 10.4.2013 19:11:16 |
A co by si navrhoval? Co se ti na tom, že první 3 dostanou peněžní odměnu, nelíbí?
Přezdívka: zdravím | 10.4.2013 18:31:46 |
A vy myslíte, že když zaplatíte prvním třem jezdcům, tak ty ostatní (hobbyci, kteří to dělají pro radost) vám tam budou nosit peníze, které vy pak dáte těm prvním třem rychlým?
Přezdívka: Vít Hertl #3 | 5.4.2013 19:48:38 |
Výborně. Tak to máme radost. Díky. :-)
Přezdívka: Admin | 5.4.2013 16:30:55 |
Použitá čísla nejdou znovu použít. Pokud Vám tedy prošlo přihlášení pomocí formuláře znamená to, že je číslo volné :-)
Přezdívka: Vít Hertl #3 | 4.4.2013 22:23:55 |
Ahoj. Jen se chci zeptat, zda dostanu e-mailem potvrzené startovní číslo o které jsem žádal, abych v případě, že by o něj bylo žádáno dřív jiným jezdcem a bylo by obsazené, mohl zavčasu požádat o číslo jiné. Ptám se z důvodu, aby bylo jednoduché přizpůsobení tabulek. Jelikož mám jinde číslo 3, tak bych u vás chtěl mít ideálně také 3 a v případě, že by 3ka již volná nebyla, 13 nebo 31. Když by pak byla všechna tato čísla obsazená, tak je úprava tabulek trochu komplikovanější. Díky. V.H.
Přezdívka: Admin | 1.4.2013 18:54:12 |
Na tento problém si nikdo jiný nestěžoval. Přesto jsem změnil pozadí na světlejší. Snad Vám to pomůže
Přezdívka: rider64 | 31.3.2013 14:47:25 |
Nedalo by se udělat něco se stránkama? Texty zanikají v pozadí. Celkově je to vše špatně čitelné a kupovat si jiný monitor nebo jiný notebook, abych si něco tady přečetl se mi nechce.
Přezdívka: Admin | 20.3.2013 13:09:22 |
Zde očekáváme vaše dotazy, vzkazy a připomínky. Budeme se snažit na ně co nejrychleji odpovídat.